Mediación paralela á peza Bipedestrucción.
Obxectivos
- Achegar a danza contemporánea desde a curiosidade e a experimentación polo movemento aos espazos académicos
- Xerar un espazo libre de xuízos estéticos.
- Xerar novos públicos con propostas escénicas que van máis aló do teatro.
Público
O público a quen vai dirixida a mediación é a niñes desde 9 anos ata os 16.
Número de participantes: ideal 12, máximo 25.
Un obradoiro de movemento e danza que mediante xogos e exercicios invítase ao alumnado a experimentar novas formas de relacionarse cos seus compañeires, desprazarse polo espazo e comunicarse.
Poñendo en valor o coñecemento da linguaxe corporal, propoñemos preguntas como que rois de xénero asumiron os nosos corpos e o noso movemento? Que é innato e que é cultural? Quen son? Que quero ser?
Desta maneira, buscamos que o alumnado se plantexe que outras formas físicas/corporais poderían adoptar, ou como convivir cunha diversidade de corpos e xéneros.
O taller divídese en dous partes, podendo facer ambas as ou só a primeira:
- Obradoiro de danza e movemento onde romper cos xuízos ás formas, buscar en conxunto que corpos apetécenos ter e mover. Como nosas posturas, sons, xestos, formas de camiñar constrúen unha identidade. Buscarase que experimenten o camiñar desde distintas posicións de cadeira, brazos, peito, rotacións… para atopar diferentes personaxes cos que identificarse. Este taller é impartido por Marcia Vázquez e Martín Los Arcos.
- Obradoiro de manualidades e confección queer xunto a Laura Merchán, apoiado por Marcia e Martín. As crianzas anteriormente involucradas, van comezar a escribir que características posúen os seus personaxes, que nome(s) poderían ter, que cores gústanlles, que lles gusta facer coas súas amigues, como se imaxinan as súas habitacións… Xerando este tipo de preguntas abrimos o imaxinario a modo de xogo, permitindo abrir espazos seguros mentais onde crear unha multiplicidade de posibilidades. A través de materiais como cartolinas, teas, maquillaxe e elementos reciclados completarán x personaxe antes construíde no obradoiro de movemento.
Un dos exemplos máis salientables foi o paso por La Fontana, un centro de acollida e refuxio internacional onde realizaron diversas actividades durante unha semana coas crianzas.